تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان از این استاندارد منبع باز برای پیام رسانی فوری رمزگذاری شده استفاده می کند

کل سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان به اعتماد خود به برنامه های تجاری پایان داده و در عوض شبکه ارتباطی خود را ایجاد خواهد کرد.

یک سیستم ارتباطی باز با رشد سریع توسط سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان انتخاب شده است تا از پیام رسانی فوری بین متخصصان بهداشت و سازمان ها در سراسر کشور پشتیبانی کند.

این پلتفرم که ماتریکس نامیده می شود ، زیرساخت ها ، ابزارها و پروتکل هایی را برای ساخت برنامه های سفارشی در اختیار توسعه دهندگان آلمانی قرار می دهد که به 150000 سازمان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد پیام ها ، داده ها ، تصاویر و پرونده ها را به طور ایمن به اشتراک بگذارند.

کل سیستم مراقبت های بهداشتی در آلمان ، از بیمارستان ها از طریق کلینیک ها و شرکت های بیمه ، به این شبکه ارتباطی و همکاری داخلی تبدیل می شوند ، که به عنوان یک نقطه عطف در تحول دیجیتال این کشور شناخته شد.

سازمان ها و متخصصان بهداشتی به طور فزاینده ای به ابزارهای دیجیتال برای تبادل اطلاعات روی آورده اند. به عنوان مثال ، در آلمان ، بین سال های 2018 و 2020 ، تعداد اقدامات پزشکی با استفاده از سرویس های پیام رسان دو برابر شده است.

تغییر شکل دیجیتال
3 راه SMBs از یادگیری ماشین برای تأمین انرژی تحول دیجیتال استفاده می کنند
تحول دیجیتالی یک شبه: 60 ماه زودتر به سال 2025 خوش آمدید
تحول دیجیتال: فناوری قدیمی ، کمبود مهارت و بودجه مانع از برنامه های NHS می شود
پس از شتاب کار از راه دور ، در اینجا چالش بعدی CIO پیش می آید
تحول دیجیتال چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید
تحول دیجیتال: وقت آن است که آینده ای را که می خواهیم اختراع کنیم (TechRepublic)
طبق آژانس ملی دیجیتال سازی سیستم بهداشتی و درمانی gematik ، با این حال ، این تغییر به ابزارهای دیجیتال در سیلو انجام شده است ، در نتیجه عدم همکاری بین متخصصان و سازمان های مختلف ، و همچنین عدم رعایت امنیت مناسب و استانداردهای حفظ حریم خصوصی برای آنچه که احتمالاً اطلاعات بیمار بسیار حساس است.

به همین دلیل است که gematik به ماتریکس روی آورد ، یک پروژه منبع باز که برای اجازه دادن به سازمانها برای استفاده از ابزارهای ارتباطی خود طراحی شده است. کاربران Matrix می توانند به جای اعتماد به برنامه های موجود از قبل ، به API منبع باز و SDK منبع باز برای iOS ، Android و وب دسترسی داشته باشند تا چت روم ها ، کنفرانس ویدئویی و پیام رسانی فوری خود را توسعه دهند.

اولین بار نیست که دولت آلمان ماتریکس را برای اداره خدمات عمومی در سراسر کشور انتخاب می کند. سال گذشته از این شرکت تازه تأسیس خواسته شد تا ابزار همکاری برای 500000 کاربر در سیستم آموزشی در ایالت های شلسویگ-هولشتاین و هامبورگ را فراهم کند.

این بار ، gematik از Matrix برای ساخت TI-Messenger ، استاندارد جدیدی برای پیام رسانی فوری در سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان استفاده خواهد کرد. صنعت مراقبت های بهداشتی قادر خواهد بود با استفاده از TI-Messenger طیف گسترده ای از برنامه ها را برای استفاده از سازمان های بهداشتی و متخصصان ایجاد کند - و همه آنها با یکدیگر همکاری می کنند.

Gematik پیش بینی می کند که بین 15 تا 20 برنامه تعمیرات موبایل و گوشی آیفون  در پشت TI-Messenger ساخته شود تا کاربران بتوانند نیازهای ارتباطی روزانه خود را انتخاب کنند ، برنامه هایی که پس از تأیید اعتبار ایمن در دسترس هر ارائه دهنده خدمات بهداشتی و حرفه ای قرار خواهند گرفت.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم نظارت و مدیریت بهتر داده های حساس است. همه سرورهای شبکه به طور موثری در آلمان میزبانی می شوند ، یا در مراکز داده فروشنده برنامه یا در زیرساخت های خود م institutionsسسات بهداشتی.

ماتریکس همچنین متعهد شده است که برای محافظت بهتر از داده ها ، رمزگذاری انتها به انتها را به عنوان روش پیش فرض در تمام سرویس های ساخته شده در بالای سیستم عامل تعبیه کند.

متیو هاجسون ، بنیانگذار ماتریکس در یک پست وبلاگ گفت: "بنابراین هر سازمان و فرد مالکیت و کنترل کامل داده های ارتباطی خود را حفظ می کند - در حالی که می تواند آن را به طور پیش فرض در سیستم مراقبت های بهداشتی با رمزگذاری پایان به پایان به اشتراک بگذارد. اعلام قرارداد جدید

زیربنای بیانیه ماموریت این شرکت ، هدف دور شدن از محبوب ترین ابزارهای همکاری دیجیتال امروزی است ، که به گفته بنیانگذاران ماتریکس ، در مورد حریم خصوصی و امنیت کاربران نیاز به امتیازات عظیم دارند.

در حال حاضر بسیاری از سازمانها برای مهمترین ارتباطات خود به سیستم عاملهای متمرکز ، که اغلب در ایالات متحده میزبانی می شوند ، اعتماد می کنند - اما کنترل بسیار کمی بر نحوه پردازش داده های آنها دارند.

ماتریکس با دادن ابزارهایی برای ایجاد شبکه های ارتباطی خود - به گونه ای ، درست مثل هر کسی که در حال حاضر می تواند وب سایت خود را در اینترنت ایجاد کند ، خود را به عنوان جایگزینی برای آنچه بنیانگذاران این شرکت به عنوان نوعی قفل فروشنده توصیف می کنند ، نشان می دهد.

این ایده در میان بسیاری از مشتریان طنین انداز است و تعداد کاربران ماتریکس با سرعت بیشتری در حال افزایش است. در طول بحران COVID-19 ، این شرکت تقاضای ده برابر افزایش یافته است و اکنون 30 میلیون کاربر را به خود جلب کرده است. سیستم عامل منبع آزاد ماتریکس توسط دولت فرانسه برای ساخت Tchap استفاده شد ، برنامه ای که اکنون کارمندان برای برقراری ارتباط به جای تلگرام و واتس اپ از آن استفاده می کنند.

Gematik ، به نوبه خود ، تأیید کرده است که در حال حاضر کار برای ساخت شبکه ارتباطی جدید کشور برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در حال انجام است. اولین سازگار با ماتریس انتظار می رود برنامه ها تا سه ماهه دوم سال 2022 مجوز بگیرند.

MSI PULSE GL66 GAMING LAPTOP 11TH GEN CORE I7 - (2021) REVIEW: HITS THE SWEET SPOT FOR 1080P GAMING

حکم
MSI Pulse GL66 یک لپ تاپ مخصوص بازی است که می تواند به طور قابل اعتماد هم برای بازی ها و هم برای کارهای خلاقانه مورد استفاده قرار گیرد. Intel Core i7-11800H و RTX 3060 دسته کوچک موسیقی جاز بسیار خوب کار می کنند تا اعداد عملکرد خوبی ارائه دهند تا هنگام بازی های 1080p با بهترینها رقابت کنند. به نظر من نمایشگر در واحد بررسی ما کمی ناامید کننده است و طرفداران بیش از حد بلند می شوند تا دما را کنترل کنند. اما علاوه بر این ، MSI Pulse GL66 برای بازی های 1080p به نقطه شیرین شهرت می بخشد.

لپ تاپ MSI PULSE GL66 GAMING 11TH GEN CORE I7 - (2021) DETAILED REVIEW
ورود پردازنده های جدید H45 اینتل سطح هیجان جدیدی را در بین علاقه مندان به لپ تاپ ایجاد کرد. من از زمان اعلام این خبر منتظر آمدن محصول جدید لپ تاپ با این پردازنده ها در بازار هند بودم و در پایان MSI اولین کسی بود که این محرک را برای انجام آن قبل از تولید کنندگان دیگر کشید.

MSI Pulse GL66

MSI Pulse GL66 توسط یازدهمین نسل Intel Core i7-11800H با 8 هسته و 16 رشته تغذیه می شود. اما به نظر می رسد علاوه بر پردازنده ، MSI Pulse GL66 یک بسته کاملاً مناسب برای گیمرهایی است که چشم به بازی 1080p روی لپ تاپ خود دارند. آیا در آن جبهه تحویل می شود؟ بیایید این بررسی کامل لپ تاپ را بررسی کنیم تا بیشتر بدانیم.

توجه - واحد MSI Pulse GL66 که برای این بررسی دریافت کردیم یک نمونه مهندسی است که به معنی عملکرد می تواند کمی پایین باشد. این می تواند کمی بهتر یا بدتر از نسخه خرده فروشی باشد که در نهایت می خواهید در بازار خریداری کنید.

مشخصات MSI PULSE GL66
لپ تاپ مخصوص بازی MSI Pulse GL66 مجموعه ای کاملاً مشخص از مشخصات را به جدول می آورد. نسل یازدهم Intel Core i7-11800H با پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه VRAM همراه است تا نتایج امیدوار کننده ای را در قسمت جلوی بازی ارائه دهد. در اینجا نگاهی سریع به مشخصات لپ تاپ بازی MSI Pulse GL66 می اندازیم -

پردازنده: Intel Core i7-11800H - 8 هسته و 16 رشته. ساعت پایه - 3.1 گیگاهرتز و ساعت تقویت کننده 4.2 گیگاهرتز
گرافیک: کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3060 با 6GB GDDR6 VRAM. حداکثر توان گرافیکی تا 1485 مگاهرتز ، حداکثر توان گرافیکی 85 وات با تقویت پویا.
RAM: 16 گیگابایت DDR4 3200 مگاهرتز
ذخیره سازی: اسلات 2x M.2 SSD (NVMe PCIe Gen3)
صفحه نمایش: 15.6 "FHD (1920x1080) ، 144Hz ، سطح IPS

عملکرد MSI PULSE GL66
همانطور که قبلاً ذکر شد ، MSI Pulse GL66 توسط یکی از پردازنده های جدید H45 اینتل تأمین می شود. این Core i7 11800H در این مورد است که دارای 8 هسته Willow Cove و 16 رشته است. شما در حال تماشای ساعت پایه 3.1 گیگاهرتز در 45 وات هستید و می تواند به تقویت تک هسته ای تا 4.6 گیگاهرتز دست یابد در حالی که تمام هسته ها تا 4.2 گیگاهرتز کار می کنند. برای گرافیک ، این کارت گرافیک دارای RTX 3060 GPU با 6 گیگابایت VRAM است و TGP 80W با 5W بیشتر برای تقویت دارد. علاوه بر این ، شما یک رم 16 گیگابایتی DDR4 ، یک درایو 1 ترابایتی NVMe و یک صفحه نمایش 1080p با نرخ تازه سازی 144 هرتز دارید.

با شروع کار در بازی ، تعداد کمی بازی روی این لپ تاپ اجرا کردم ، از GTA V تا حتی برخی از عناوین نسبتاً جدیدتر مانند Control و Metro Exodus. در اینجا نگاهی گذرا به نمودار نرخ فریم می اندازیم که باید به شما ایده ای از عملکردی که می توانید از این دستگاه انتظار داشته باشید را بدهید -

عملکرد MSI Pulse GL66

همانطور که می بینید ، من عملکرد مشابهی حتی در عناوین دیگر در سراسر هیئت مدیره مانند Metro Exodus ، Shadow Of Tomb Raider ، Apex Legends و غیره داشتم و همه با فرکانس بالاتر از 100FPS در حال اجرا بودند و برخی حتی به 144Hz هم می رسند ، که این نوعی از عملکردی که می توانید از RTX 3060 که پیکربندی شده در حدود 85W TGP اجرا می شود انتظار داشته باشید.

برای سازندگان محتوا ، 8 هسته در Core i7-11800H و 3060 نیز عملکرد مطلوبی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، من توانستم 5 دقیقه 1080p پروژه را فقط در یک دقیقه و 41 ثانیه در Davinci Resolve صادر کنم. با انتقال به لایت روم ، این لپ تاپ توانست 50 پرونده RAW را در 1 دقیقه 35 ثانیه صادر کند ، 100 پرونده RAW کمی بیش از 3 دقیقه طول کشید و 200 پرونده RAW نیز در مدت زمان کمتر از 6 دقیقه ارائه شد. این زمان رندر سریعتر از آن چیزی بود که ما در ASUS Strix15 با پردازنده مرکزی Ryzen 9 5900HX مشاهده کردیم.

MSI Pulse GL66

در تست های 3DMark ، MSI Pulse GL66 در FireStrike Ultra امتیاز 4643 و در آزمون Time Spy 7271 را کسب کرده است. امتیازات اینجا کمی کمتر از آنچه Zephyrus G15 اخیراً موفق به کسب امتیاز شده است ، هنگامی که من آن را بررسی کردم ، اما GPU RTX 3060 در آن تنظیم شده است تا در TGP بالاتر اجرا شود. دقیقاً به همین دلیل است که این روزها بیشتر بر مقادیر TGP GPU های موبایل در این لپ تاپ ها تأکید داریم.

MSI PULSE GL66 THERMALS
قبل از صحبت در مورد دمای سطح ، می خواهم به شما اطلاعاتی در مورد پردازنده و دما GPU ارائه دهم. همانطور که مشاهده می کنید ، هر دو پردازنده و همچنین پردازنده گرافیکی به خوبی قادر به تحمل بارها بودند. CPU در حدود 90 درجه سانتیگراد نشسته بود که کاملاً تحت حد TJMax 100 درجه سانتیگراد است و حتی GPU نیز در این شاسی کاملاً خنک کار می کرد. من متوجه شدم که CPU بیش از 100 درجه سانتیگراد برخورد می کند که بالاتر از مقدار TJMax است و بله ، کمی گاز داشت اما می دانید چه؟ این اتفاق رایجی در این لپ تاپ نبود و من نوسانات شدیدی در سرعت ساعت مشاهده نکردم همانطور که در این نمودار مشاهده می شود.

MSI Pulse GL66

با توجه به  ادامه مطلب ...