تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

سهام رقیب تسلا چینی Xpeng در اولین حضور در هنگ کنگ مسطح شد

گوانگژو ، چین - سهام تولید کننده خودروهای الکتریکی Xpeng در لیست ایالات متحده در اولین حضور خود در هنگ کنگ چهارشنبه بسته شد.

Xpeng 85 میلیون سهم عادی کلاس A را با قیمت هر کدام 165 دلار هنگ کنگ منتشر کرد. این سهام با 168 دلار هنگ کنگ ، 1.8٪ افزایش افتتاح شد. اندکی پس از آن ، آنها منفی شدند و روز را با 165 دلار هنگ کنگ به پایان رساندند.

این خودروساز برقی قبلاً در ایالات متحده ذکر شده است. معمولاً شرکت های چینی ذکر شده در وال استریت آنچه را که به عنوان لیست ثانویه شناخته می شود ، معمولاً در هنگ کنگ انجام می دهند. اینجاست که یک شرکت فهرست شده در یک صرافی ، اقدام به فروش سهام در بورس دیگر می کند.

اما پیشنهاد سهام Xpeng یک لیست اولیه است. این بدان معناست که تحت قوانین و نظارت بر نهادهای نظارتی ایالات متحده و هنگ کنگ خواهد بود ، که در مورد لیست ثانویه چنین نیست.

این خودروساز برقی ماه گذشته گفت که قیمت سهام هر یک را بیش از 180 دلار هنگ کنگ نمی گذارد. Xpeng درآمد ناخالص 14.02 میلیارد دلار هنگ کنگ (1.8 میلیارد دلار) را جمع آوری کرد.


شرکت های چینی ذکر شده در ایالات متحده به دنبال راهی برای جلوگیری از تنش بین چین و ایالات متحده در هنگ کنگ هستند.

در اوایل سال جاری ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قوانینی را تصویب کرد که الزامات حسابرسی سختگیرانه تری را به شرکت های خارجی ذکر شده در ایالات متحده تحمیل می کند.

"من می گویم لیست ما در هنگ کنگ یک تصمیم استراتژیک است. براین گو ، رئیس Xpeng ، به امیلی تان به CNBC گفت ، در آن ، من به وضوح فکر می کنم ، شما می دانید ، حفاظت در برابر خطرات ژئوپلیتیکی تنها یکی از ملاحظات است. "

"اما در دراز مدت ، ما می خواهیم یک مکان لیست داشته باشیم که ما را به خانه نزدیک کند زیرا ما یک مارک مصرفی در چین هستیم. در نهایت ما می خواهیم مشتریانمان سهامدار ما باشند ، و داشتن وضعیت لیست اولیه دوگانه در هنگ کنگ (هنگ کنگ) به ما این امکان را می دهد که به بازارهای سرمایه چین متصل شویم. "  ادامه مطلب ...

با تنظیم الگوریتم پس از سرکوب چین ، استخراج بیت کوین اکنون آسان تر و سودآورتر است

 

استخراج آن برای بیت کوین کاملاً آسان تر و سودآورتر شد.

دنیا ماه ها است که می داند بیش از نیمی از استخراج کنندگان بیت کوین در جهان به دلیل برخورد با استخراج چین تاریک خواهند شد. اکنون که این اتفاق افتاده است ، الگوریتم بیت کوین متناسب با آن تنظیم شده است تا اطمینان حاصل کند که بهره وری ماینر همچنان از صخره سقوط نمی کند.

این تنظیم - که از اوایل صبح شنبه اعمال شد - همچنین به این معنی است که پول بیشتری به ماینرهای بیت کوین که آنلاین هستند باقی می ماند.

براندون آرواناگی ، مهندس استخراج بیت کوین ، گفت: "این یک مهمانی برای درآمد کارگران خواهد بود."

"آنها ناگهان صاحب یک تکه بزرگتر از کیک معنی دار می شوند ، به این معنی که هر روز بیت کوین بیشتری کسب می کنند."

استخراج آسان تر شد
یک استخراج کننده بیت کوین برنامه ای را روی رایانه اجرا می کند تا سعی کند قبل از اینکه دیگران این معما را حل کند. حل این معما چیزی است که یک بلوک را تکمیل می کند ، روندی که هم بیت کوین جدید ایجاد می کند و هم دفتر دیجیتال را به روز می کند و تمام معاملات بیت کوین را ردیابی می کند.

مدتهاست که کانون مرکز استخراج کنندگان بیت کوین بوده است و برآوردهای گذشته نشان می دهد که 65٪ تا 75٪ استخراج بیت کوین در جهان در آنجا اتفاق افتاده است ، اما یک سرکوب تحت هدایت دولت ماینرهای رمزنگاری کشور را به طور ممتنع تبعید کرده است.

″ برای اولین بار در تاریخ شبکه بیت کوین ، ما در یک منطقه جغرافیایی هدف گذاری شده متوقف شده ایم که بیش از 50٪ شبکه را تحت تأثیر قرار داده است. "Darin Feinstein ، بنیانگذار Blockcap و Core Scientific.

بیش از 50٪ از هش ریت - قدرت محاسبات جمعی ماینرها در سراسر جهان - از زمان اوج بازار در ماه مه ، شبکه را رها کرده است.

استخراج افراد کمتر به این معنی است که هر روز بلوک های کمتری حل می شود. به طور معمول ، تکمیل یک بلوک حدود 10 دقیقه طول می کشد ، اما فاینشتاین به CNBC گفت که شبکه بیت کوین تا 14 تا 19 دقیقه بار بلوک کند شده است.

دقیقاً به همین دلیل است که بیت کوین هر بلاک 2016 یا تقریباً هر دو هفته یک بار کالیبره می کند و سختی استخراج ماینرها را دوباره تنظیم می کند. روز شنبه ، کد بیت کوین به طور خودکار استخراج آن در حدود 28٪ را دشوار می کند - یک افت تاریخی بی سابقه برای شبکه - در نتیجه بازگرداندن زمان بلوک به پنجره مطلوب 10 دقیقه ای.

طبق گفته مایک کولیر ، مدیرعامل شرکت ارز دیجیتال Foundry ، الگوریتم بیت کوین برای کنترل یا افزایش در ماشین های استخراج برنامه ریزی شده است. وی گفت: "این یک بازار خودتنظیم است که برای تعیین اینکه چه کاری انجام شود به هیچ کمیته خارجی احتیاج ندارد. این یک مفهوم بسیار قدرتمند است. "

الان ببین
VIDEO08: 42
چرا بیت کوین این همه انرژی مصرف می کند؟
رقبای کمتر و دشواری کمتر به این معنی است که هر معدنچی که دستگاهی متصل باشد ، شاهد افزایش چشمگیر سودآوری و درآمد قابل پیش بینی تری خواهد بود.

کوین ژانگ ، مدیر ارشد معدنکاری در گرینریج ژنرنس ، اولین نیروگاه بزرگ ایالات متحده ، گفت: "همه استخراج کنندگان بیت کوین در یک اقتصاد مشترک هستند و در یک شبکه استخراج می کنند ، بنابراین ماینرها چه دولتی و چه خصوصی افزایش درآمد را خواهند دید." استخراج پشت متر را در مقیاس بزرگ آغاز کنید.

با فرض هزینه های ثابت برق ، ژانگ درآمد 29 دلار در روز را برای کسانی که از آخرین نسل استخراج Bitmain استفاده می کنند ، در مقابل 22 دلار در روز قبل از تغییر ، تخمین می زند. طولانی تر ، اگرچه درآمد ماینر می تواند با قیمت سکه تغییر کند ، ژانگ همچنین اشاره کرد که درآمد معدن تنها 17٪ از اوج قیمت بیت کوین در آوریل کاهش یافته است ، در حالی که قیمت سکه حدود 50٪ کاهش یافته است.

ادامه مطلب ...

کارت راه اندازی شرکت Pleo با ارزش 1.7 میلیارد دلار ، تبدیل به جدیدترین تک شاخ فین تک اروپا شد

لندن - یک اسب تک شاخ جدید در شهر وجود دارد.

شرکت تازه تأسیس دانمارکی Pleo ، که نرم افزار مدیریت هزینه شرکت و کارت های پرداخت "هوشمند" را به فروش می رساند ، ارزش خود را در یک دوره 150 میلیون دلاری تأمین ارزش سهام به 1.7 میلیارد دلار افزایش داده است.

این سرمایه گذاری به رهبری Bain Capital Ventures و Thrive Capital ، Pleo را به عنوان جدیدترین شرکت فناوری خصوصی در اروپا تبدیل کرده است که از ارزش یک میلیارد دلاری "تک شاخ" پیشی گرفته است.

جپه ریندوم ، مدیر عامل و بنیانگذار Pleo ، در مصاحبه اختصاصی با CNBC گفت: "کل دیجیتالی سازی و اتوماسیون فرایندهای مالی برای مدتی ادامه داشته است."

Pleo هر بار که مشتری از کارت خود استفاده می کند ، حدود 70٪ از درآمد خود را از هزینه های مبادله ای است که از حساب بانکی بازرگان گرفته می شود. بخش عمده دیگر فروش شرکت مربوط به اشتراک های پولی است.

Rindom گفت ، بیماری همه گیر ویروس کرونا "تسریع کننده" برای Pleo بوده است ، و افزود که روند کار از خانه کاهش سفرهای تجاری بین المللی را جبران می کند. به گفته وی ، تعداد مشتریان این شرکت در طول سال 2020 بیش از دو برابر شده و به 17000 نفر رسیده است.

پس از سرمایه گذاری ، Keri Gohman از Bain Capital Ventures به هیئت مدیره Pleo پیوست. گوهمن پیش از این سمت های اجرایی در ارائه دهنده نرم افزار حسابداری Xero و بانک آمریکایی Capital One داشت.

Pleo همچنین نمونه ای نادر از ظهور یک شرکت فناوری میلیارد دلاری در دانمارک است. بنیانگذاران Pleo کارمندان اولیه Tradeshift بودند ، یک فین تک 1.1 میلیارد دلاری که ابتدا در کپنهاگ مستقر بود اما به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد.

Fintech در آتش است
به تازگی چندین شرکت تازه تاسیس فینتک سرمایه ای را در ارزیابی های سرسام آور بالا جمع آوری کرده اند.  ادامه مطلب ...

آمازون قصد دارد فناوری ربات تحویل را در فنلاند بسازد

آمازون روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد فناوری جدیدی را برای وسایل نقلیه تحویل مستقل خود در هلسینکی ، فنلاند توسعه دهد.

دفتر مرکزی غول فناوری در سیاتل در یک پست وبلاگی گفت که در حال راه اندازی یک "مرکز توسعه" جدید برای پشتیبانی آمازون پیشاهنگی است که یک ربات تحویل مستقل کاملاً الکتریکی است و در چهار مکان ایالات متحده آزمایش می شود.

این شرکت گفت ، دوازده مهندس در ابتدا در مرکز توسعه پیشاهنگی آمازون در هلسینکی مستقر خواهند شد و افزود که آنها بر تحقیق و توسعه متمرکز خواهند شد.

آمازون گفت ، یکی از اهداف اصلی آنها توسعه نرم افزار سه بعدی است که "پیچیدگی زندگی واقعی را شبیه سازی می کند" و اطمینان می دهد "پیشاهنگی می تواند هنگام تحویل کالا با خیال راحت حرکت کند."

آمازون گفت: "تیم پیشاهنگی آمازون در هلسینکی به مرور رشد خواهد کرد." "ما اکنون مهندسانی استخدام می کنیم که در خط مقدم فناوری رباتیک و سیستم های خودمختار هستند."

بنا به گزارش LinkedIn ، راه اندازی مرکز توسعه جدید در هلسینکی نیمی از سال پس از آن آغاز شد که آمازون شرکت مدل سازی سه بعدی محلی Umbra را خریداری کرد ، که همچنین دفترهایی در ایالات متحده و منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد. گفته می شود که Umbra در سال 2006 تأسیس شد و پیش از خرید 3.4 میلیون دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرد.

Umbra در صفحه LinkedIn خود می نویسد: "Umbra به طراحان و مهندسان گرافیک سه بعدی قدرت می دهد تا تقریباً در هر دستگاهی طراحی ، بهینه سازی ، به اشتراک گذاری و مشاهده طرح های خود را بصورت واقعی انجام دهند." "Umbra به عنوان استاندارد صنعت بازی در بهینه سازی گرافیک برای بیش از یک دهه ، اکنون با استفاده از مدلهای سه بعدی پیچیده در حال تعریف مجدد تجسم سریع برای همه اکوسیستم های صنعت است."

هنگامی که CNBC سعی در تأیید خرید داشت ، آمازون بلافاصله پاسخ نداد.

غیر معمول نیست که آمازون به دنبال یک خرید محلی در یک شهر جدید شروع به کار می کند. در واقع ، این شرکت پس از دستیابی به شرکت مبتدی هوش مصنوعی Evi Technologies حضور خود را در کمبریج ، انگلستان مستقر کرد. آمازون در انگلیس با خرید Bookpages شروع به کار کرد ، به همین دلیل آمازون سالها در شهر اسلاگ انگلیس مستقر بود.

آمازون گفت مرکز توسعه در هلسینکی در کنار کارمندان آمازون در آزمایشگاه تحقیق و توسعه آمازون پیشاهنگی در سیاتل و همچنین تیم هایی در توبینگن ، آلمان و کمبریج کار خواهد کرد که آمازون برای چندین سال در حال توسعه هواپیماهای بدون سرنشین تحویل است.

وسایل نقلیه Amazon Scout که تقریباً به اندازه یک کولر کوچک هستند ، می توانند بسته های کوچک را در مسیر پیاده روها با سرعت پیاده روی حمل کنند.

ربات های تحویل به طور گسترده ای به عنوان یک دارایی بالقوه مفید در تحویل آخرین مایل شناخته می شوند اما همچنین می توانند جایگزین صدها هزار شغل شوند.

آنها همچنین توسط Starship Technologies ، که در سال 2014 توسط بنیانگذاران اسکایپ Janus Friis و Ahti Heinla راه اندازی شده است ، در حال توسعه هستند.

در ماه ژانویه ، استارشیپ گفت که ربات های خود 1 میلیون بار تحویل را در کشورهایی از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، استونی و آلمان انجام داده اند.

آمازون 61000 سهم سهام را به مدیر عامل ورودی اندی جاسی اعطا می کند

آمازون روز جمعه در پرونده خود اعلام کرد که روز دوشنبه هنگامی که جانشین جف بزوس به عنوان مدیر عامل دوم خرده فروش آنلاین شود ، به اندی جاسی 61000 سهام سهام اعطا می کند. سهام طی یک دوره ده ساله واگذار خواهد شد.

این کمک هزینه نشان دهنده تأیید مالی یک تغییر با اولویت بالا برای یکی از برترین شرکت های فن آوری در جهان است.

طبق گزارش بلومبرگ ، بزوس آمازون را در سال 1994 تأسیس کرد و امروز با دارایی خالص نزدیک به 200 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان است. اکنون او کل شرکت را به یک مدیر قابل اعتماد واگذار می کند که از بدو تأسیس آمازون وب وب را هدایت می کند و به آمازون کمک می کند تا تجارت خود را گسترش دهد و باعث سودآوری بیشتر شرکت شود.

پس از خدمت به عنوان سایه بزوس ، جاسی هدایت این شرکت را به سمت فناوری ارائه داد که شرکت ها می توانستند برای بارگیری محاسبات و ذخیره داده ها در مراکز داده آمازون با اولین خدمات در سال 2006 وارد بازار شوند. اکنون این شرکت با مایکروسافت ، گوگل و شرکت های دیگر سعی در رسیدن به.

ارزش سهام اضافی 214 میلیون دلار در قیمت بسته شدن جمعه آمازون 3.510.98 دلار برای هر سهم است. بر اساس FactSet ، علاوه بر این جایزه ، Jassy صاحب 0.02 درصد از سهام آمازون است که بیش از 300 میلیون دلار ارزش دارد.

جانشین جاسی به عنوان رئیس AWS ، آدام سلیپسکی است که اوایل سال جاری از Salesforce به آمازون پیوست.