تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

نحوه گوش دادن به موسیقی در رایانه در iPhone یا iPad

فرض کنید در خانه هستید، با رایانه پر از موسیقی، اما می خواهید در اتاق دیگری به آن گوش دهید. یا یک بلندگوی بی سیم را به رایانه شخصی خود وصل می کنید (مانند این یکی) یا موسیقی را به iPhone یا iPad خود منتقل کنید و آن را به هر کجا که می خواهید ببرید. مشکل این است که اگر کتابخانه موسیقی شما خیلی بزرگ باشد، این راه حل آخر غیرقابل اجرا است و فضای داخلی زیادی را در دستگاه اشغال می کند.


خوشبختانه، اپل راهی برای گوش دادن به کل کتابخانه موسیقی رایانه خود در یک دستگاه متصل به همان شبکه Wi-Fi، بدون نیاز به انتقال فایل یا اشغال فضای اضافی ارائه می دهد. همه از طریق جریان محلی.


ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را به راحتی انجام دهید.


البته، ما فرض را بر این می‌گذاریم که شما در هیچ سرویس پخشی مانند Apple Music یا Spotify مشترک نمی‌شوید، یا موسیقی‌ای ندارید که در آن سرویس‌ها در دسترس نیست. یا پادکست یا ویدیو در iTunes دارید و می‌خواهید بدون نیاز به انتقال فایل در iPad گوش دهید/ تماشا کنید. سپس پخش محلی یک راه حل بسیار عملی است.


در واقع، برنامه iTunes به شما این امکان را می دهد که کل کتابخانه موسیقی خود (یا بخشی از آن) را در شبکه Wi-Fi خود به اشتراک بگذارید، بنابراین می توان آن را در iPhone، iPad، Apple TV و حتی سایر مک ها/کامپیوترهای متصل به آن گوش داد. شبکه. اشتراک گذاری شخصی است.


توجه داشته باشید که این راه حل شبیه به AirPlay نیست، زیرا شما صدای رایانه را به دستگاه دیگری هدایت می کنید، اما کنترل از طریق رایانه باقی می ماند. در اشتراک‌گذاری شخصی، دسترسی مستقیم به موسیقی، انتخاب دستگاهی بازیابی اطلاعات آیفون که می‌خواهید به آن گوش دهید، مکث، پرش و غیره دارید.


اول از همه، شما باید کتابخانه iTunes خود را در سراسر شبکه خود به اشتراک بگذارید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:


- کتابخانه iTunes خود را به اشتراک بگذارید

برنامه iTunes را در رایانه خود باز کنید.

منوی File » Personal Sharing را باز کرده و عملکرد را فعال کنید.



به Apple ID یا حساب iCloud خود وارد شوید.



تمام است، از آنجا می توان به کتابخانه موسیقی شما توسط دستگاه های دیگر در همان شبکه Wi-Fi دسترسی پیدا کرد، البته تا زمانی که آنها نیز به همان حساب اشتراک گذاری شخصی متصل باشند. این چیزی است که در ادامه خواهیم دید.


- به موسیقی خود در iPhone، iPad یا iPod touch گوش دهید

با توجه به اینکه کتابخانه قبلاً به اشتراک گذاشته شده است، اکنون زمان دسترسی به آن در دستگاه دیگری در همان شبکه است. در iOS، موارد زیر را انجام دهید:


تنظیمات سیستم را باز کنید.



روی منوی Music ضربه بزنید و در پایین صفحه گزینه Personal Sharing را مشاهده خواهید کرد. با همان Apple ID مورد استفاده در رایانه خود وارد شوید.



اکنون برنامه Music را باز کنید.



روی Personal Share ضربه بزنید و کتابخانه موجود را انتخاب کنید. اگر این گزینه را نمی بینید، روی Edit ضربه بزنید، Personal Sharing را انتخاب کنید، سپس روی OK ضربه بزنید.



منتظر همگام سازی آهنگ ها باشید و تمام، از این پس می توانید به کل کتابخانه خود بدون نیاز به کپی کردن هیچ فایلی در iPhone یا iPad خود گوش دهید. و نکته جالب این است که آهنگ ها به طور مستقل در هر دستگاه پخش می شوند و به همه اجازه می دهند به موسیقی مورد نظر خود گوش دهند.


و این به آهنگ ها محدود نمی شود. اگر برنامه ویدیوها را در iOS باز کنید، همه ویدیوهایی را که در کتابخانه iTunes خود دارید نیز مشاهده خواهید کرد، بنابراین می توانید آنها را در دستگاه خود تماشا کنید.


باز هم، این یک راه حل آسان برای کسانی است که اشتراک خدمات پخش مانند Apple Music یا iTunes Match را ندارند.


این و سایر نکات iOS را در این لینک ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد