تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

Apple Fitness+ کاربران را دعوت می کند تا روز سال نو را با تمرینات جدید جشن بگیرند

برای جشن گرفتن اولین سالگرد Apple Fitness+ و بزرگترین گسترش آن در چند هفته پیش، این برنامه از کاربران دعوت می کند تا سال نو را با مربیان خود جشن بگیرند.



 

طبق برنامه، تمرینات و مدیتیشن های جدیدی با الهام از شروع سال 2022 وارد شده است. برای کاربران، آنها فقط باید برنامه تناسب اندام را باز کنند تا بخش‌های جدیدی مانند «بهترین‌های سال 2021»، «جشن‌گیری» و همچنین «تمرین‌های جدید» و «مراقبه‌های جدید» را پیدا کنند.


برای «بهترین‌های سال ۲۰۲۱»، ویراستاران Apple Fitness+ ۴۵ تمرین مختلف را که در طول سال ۲۰۲۱ ضبط شده‌اند، انتخاب کردند که طول‌های متفاوتی دارند و از دوچرخه‌سواری تا قدرت، مدیتیشن و غیره را شامل می‌شوند.


برای بخش "جشن"، که برای "شادی و بازتاب تعطیلات" ایجاد شده است، 15 تمرین با پنج تمرین جدید وجود دارد. این تمرینات برای فکر کردن در مورد 12 ماه گذشته و آماده شدن برای روز سال نو عالی هستند.


22 تمرین جدید در این هفته وجود دارد. تصادفی یا نه، شما می توانید از مربی مورد علاقه شخصی من، بن، با آموزش های رقص خود با آهنگ های بازگشتی، از جمله Katy Pery's Chained to the Rhythm استفاده کنید.


apple-fitness-plus-new-year-9to5mac

برای کسانی که بیشتر مدیتیشن می کنند، پنج مدیتیشن جدید وجود دارد.حذف اپل آیدی دو جلسه جدید با جوآنا، یکی با کریستین، گرگ و جسیکا. هر یک از آنها بر روی یک کار متفاوت تمرکز می کنند: آگاهی، قدردانی، خرد، هدف و آرامش.


از ماه نوامبر، 15 منطقه جدید به Apple Fitness+ دسترسی داشته اند که شامل اتریش، برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، مالزی، مکزیک، نیوزلند، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس، و امارات



 

با انتشار iOS 15.1 در ماه گذشته، Apple Fitness+ شروع به تمرینات گروهی و مدیتیشن هدایت شده کرد. با SharePlay، مشترکین این سرویس می‌توانند یک تمرین یا مدیتیشن گروهی را با حداکثر 32 نفر از دوستان و خانواده خود در حالی که از FaceTime در iPhone یا iPad استفاده می‌کنند، شروع کنند و جلسه Fitness+ انتخاب شده برای هر شرکت‌کننده کاملاً همگام پخش می‌شود.


پس از تماس با FaceTime، کاربران به برنامه تناسب اندام می روند، تمرین یا مدیتیشن را انتخاب می کنند، دوستان و خانواده خود را روی صفحه می بینند و شروع می کنند. SharePlay همچنین با Apple TV کار می کند، بنابراین کاربران می توانند تمرین را روی یک صفحه بزرگ دنبال کنند، در حالی که با دوستان خود در FaceTime با استفاده از iPhone یا iPad خود در ارتباط هستند. هنگام کار در یک گروه از طریق SharePlay، کاربران معیارها و پیشرفت آنها به سمت بستن حلقه های فعالیت خود را مشاهده می کنند، در حالی که دوستان را می بینند و می شنوند. در طول تمرین، زمانی که شخصی روی نوار Burn حرکت می‌کند یا حلقه‌های فعالیت خود را می‌بندد، به همه افرادی که در حال تمرین هستند مطلع می‌شوند تا بتوانند با هم جشن بگیرند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Apple Fitness+ و Apple One، اینجا را کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد