تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

سامسونگ در ماه ژانویه 200 دستگاه تلویزیون 110 اینچی MicroLED را تولید خواهد کرد

TheElec دریافته است که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای تولید 200 دستگاه از تلویزیون 110 اینچی MicroLED در ماه ژانویه برای خانه ها است.

این مقدار برای یک ماه به طور غیرمعمولی زیاد است زیرا تا کنون تنها صدها تلویزیون MicroLED در سال فروخته شده است و شرکت معمولاً 12 عدد از آنها را در ماه تولید می کند.

به گفته منابع، سامسونگ احتمالاً تولید تلویزیون‌های MicroLED را در ژانویه افزایش می‌دهد تا میزان استقبال بازار از این فناوری در سال 2022 را ارزیابی کند.

آنها گفتند که چندین نمایشگاه تجاری در سه ماهه اول وجود دارد که غول فناوری می تواند تلویزیون ها را در آنها به نمایش بگذارد که به مصرف کنندگان اجازه می دهد خودشان تلویزیون ها را ببینند.

آنها افزودند که سامسونگ احتمالاً جدول زمانی خود را برای عرضه تلویزیون‌های MicroLED مانند نسخه 99 اینچی پس از سنجش میزان استقبال بازار از این تلویزیون‌های روی نمایشگر اصلاح خواهد کرد.

این غول فناوری کره جنوبی اولین بار در سال 2020 از تلویزیون 110 اینچی MicroLED رونمایی کرد و فروش آن را در سال جاری آغاز کرد. آنها برای هر واحد 170 میلیون وون هزینه دارند.

در همین حال، سامسونگ همچنین در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه های 89 اینچی، 99 اینچی، 101 اینچی و 114 اینچی تلویزیون های MicroLED در سال جاری است.

نسخه 99 اینچی از یک برد مدار چاپی به عنوان برد مدار مانند نسخه 110 اینچی استفاده می کند، در حالی که سه سایز جدید دیگر از ترانزیستورهای لایه نازک پلی کریستالی سیلیکونی (LTPS) با دمای پایین (TFT) با زیرلایه های شیشه ای استفاده می کنند.

LTPS TFT در تلویزیون‌های MicroLED جدیدتر، که در مقایسه با مدل‌ تعمیرات اپلواچ های قبلی خود از نظر اندازه کوچک‌تر هستند، برای دستیابی به مدارهای ظریف‌تر استفاده می‌شود تا بتوانند از وضوح 4K پشتیبانی کنند.

سامسونگ قبلاً درخواست هایی را برای تهیه TFT 12.7 اینچی برای MicroLED از Auo تایوان ارائه کرده است.

در همین حال، مجموعه تلویزیون های پریمیوم این شرکت برای سال 2022 از فناوری های 8K MiniLED، 4K OLED و 4K MiniLED تشکیل خواهد شد.

تلویزیون MiniLED 8K (7680x4320) که دارای برند تلویزیون Neo QLED است، بالاترین سطح در بین سه فناوری خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد