تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

نقد و بررسی: Spotify’s Car Thing تجربه ای شبیه به CarPlay را با کمتر از 100 دلار ارائه می دهد

استراتژی خودروی اپل و گوگل حول محور CarPlay و Android Auto می چرخد. آیا جای دیگری برای شرکت کننده وجود دارد؟ Spotify اینطور فکر می کند و Car Thing خود را منتشر کرد (بله، این نام واقعی است) که می تواند به هر خودرویی که از ورودی های بلوتوث یا AUX پشتیبانی می کند اضافه شود. اخیراً زمان بیشتری را صرف استفاده از Spotify کرده‌ام، بنابراین آن را برای مقایسه آن با CarPlay خریداری کردم. به خواندن ادامه دهید تا در مورد آن بیشتر بدانید.



 

فرآیند نصب

سخت افزار واقعی بسیار کوچکتر از چیزی است که من انتظار داشتم، اما این یک نکته منفی نیست. این من را به یاد واحد رادیویی XM خارجی می‌اندازد که در اوایل دهه 2000 داشتم. می توان آن را به چندین روش نصب کرد، اما من ساده ترین آداپتور سینی سی دی را پیدا کردم. من هنوز به یاد دارم که داشتن یک دستگاه پخش سی دی در ماشین چیزی بود که برای داشتن آن باید هزینه اضافی پرداخت می‌کردیم، و ما به دور کامل رسیدیم که این فقط راهی برای نصب فناوری جدیدتر در وسیله نقلیه شماست. گزینه های دیگر شامل پایه دریچه هوا و پایه داشبورد هستند.



پس از نصب آن در ماشین شما، باید آداپتور ماشین را به دوشاخه DC ماشین خود وصل کنید. داخل جعبه یک سیم بافته شده USB C به USB-A است که به دوشاخه DC همراه وصل می شود. ماشین من یک دوشاخه USB-A داخلی دارد، اما Car Things وقتی به آن وصل شد از کار کردن خودداری کرد. درعوض، پیامی در مورد استفاده از دوشاخه DC ارائه شده نشان می‌دهد.


راه اندازی ماشین چیز

چیز ماشین

پس از نصب، برنامه Spotify را باز کرده و به تنظیمات > خودرو بروید. در مرحله بعد، مراحل راه اندازی اتصال برنامه Spotify خود را از طریق بلوتوث به آن انجام خواهید داد. این یک فرآیند ساده است که فقط چند دقیقه طول می کشد. اگر تا به حال یک اسپیکر بلوتوث را به آیفون خود وصل کرده باشید، هیچ مشکلی در راه اندازی نخواهید داشت.


استفاده از Car Thing

به عنوان یک کاربر CarPlay، مطمئن نبودم که هنگام استفاده از Car Thing چه انتظاری داشته باشم، اما به این فکر کردم که بهترین راه برای استفاده از Spotify در ماشین باشد.


این شامل چهار دکمه در بالای سخت‌افزار است که به‌عنوان از پیش تنظیم‌شده برای پادکست، آلبوم‌ها، فهرست‌های پخش، ایستگاه‌های رادیویی و غیره مورد علاقه‌تان عمل می‌کنند. تنظیم آن‌ها تفاوتی با نحوه قرار دادن ایستگاه رادیویی مورد علاقه‌تان در رادیو خودروی داخلی‌تان ندارد. بنابراین، برای مثال، اگر می‌خواهید ترکیب هفتگی Discover خود را به‌عنوان پیش‌تنظیم 1 انتخاب کنید، پخش فهرست پخش را شروع کنید و دکمه 1 را فشار دهید و نگه دارید تا تنظیم شود. به نظر من این جنبه از Car Thing بهترین راه برای استفاده از آن است.



من انتظار داشتم که تا حدودی مانند برنامه Spotify برای  CarPlay عمل کند، حذف و ریکاوری اپل آیدی اما در تجربه من به این آسانی نبود. برای یافتن محتوایی در کتابخانه‌ام که می‌خواستم آن را پخش کنم، سعی کردم از شماره‌گیر و دکمه موجود استفاده کنم. همچنین از ورود صدا پشتیبانی می کند. می‌توانید برای درخواست آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، فهرست‌های پخش و غیره بگویید «Hey Spotify».


بهترین راه برای استفاده از محصول دکمه های از پیش تعیین شده در بالا است. لیست های پخش مورد علاقه خود را پیدا کنید و آنها را به تنظیمات از پیش تعیین شده اضافه کنید و اجازه دهید این راهی باشد که شما آهنگ ها را مستقیماً از Car Thing تغییر می دهید. در غیر این صورت، قبل از شروع رانندگی، پیدا کردن آلبوم یا پادکست خاص از برنامه آیفون آسان تر است.



 

حتی اگر از Car Thing برای تغییر محتوایی که در حال پخش است استفاده نمی کنید، صفحه نمایش همچنان یک راه عالی برای دیدن آنچه در حین رانندگی در حال پخش است است.


Car Thing در مقابل CarPlay


اگر CarPlay در ماشین خود تعبیه شده است، برنامه Spotify CarPlay تجربه بسیار بهتری است. اگر CarPlay ندارید، Intellidash Pro را نسبت به گزینه Spotify توصیه می کنم. گران تر است، اما در کل تجربه بهتری است.


بنابراین محصول ایده آل برای چه کسانی است؟ برای افرادی که می خواهند کمتر از 100 دلار برای تجربه سفارشی Spotify در ماشین هزینه کنند، ایده آل است. آیا بهتر از CarPlay است؟ فکر نمی‌کنم اینطور باشد، اما سخت‌افزار محکمی است که فقط ۷۹.۹۹ دلار دارد. نصب آن آسان است و یک افزونه خوب برای تجربه فقط Spotify در ماشین

source

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد