تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان از این استاندارد منبع باز برای پیام رسانی فوری رمزگذاری شده استفاده می کند

کل سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان به اعتماد خود به برنامه های تجاری پایان داده و در عوض شبکه ارتباطی خود را ایجاد خواهد کرد.

یک سیستم ارتباطی باز با رشد سریع توسط سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان انتخاب شده است تا از پیام رسانی فوری بین متخصصان بهداشت و سازمان ها در سراسر کشور پشتیبانی کند.

این پلتفرم که ماتریکس نامیده می شود ، زیرساخت ها ، ابزارها و پروتکل هایی را برای ساخت برنامه های سفارشی در اختیار توسعه دهندگان آلمانی قرار می دهد که به 150000 سازمان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد پیام ها ، داده ها ، تصاویر و پرونده ها را به طور ایمن به اشتراک بگذارند.

کل سیستم مراقبت های بهداشتی در آلمان ، از بیمارستان ها از طریق کلینیک ها و شرکت های بیمه ، به این شبکه ارتباطی و همکاری داخلی تبدیل می شوند ، که به عنوان یک نقطه عطف در تحول دیجیتال این کشور شناخته شد.

سازمان ها و متخصصان بهداشتی به طور فزاینده ای به ابزارهای دیجیتال برای تبادل اطلاعات روی آورده اند. به عنوان مثال ، در آلمان ، بین سال های 2018 و 2020 ، تعداد اقدامات پزشکی با استفاده از سرویس های پیام رسان دو برابر شده است.

تغییر شکل دیجیتال
3 راه SMBs از یادگیری ماشین برای تأمین انرژی تحول دیجیتال استفاده می کنند
تحول دیجیتالی یک شبه: 60 ماه زودتر به سال 2025 خوش آمدید
تحول دیجیتال: فناوری قدیمی ، کمبود مهارت و بودجه مانع از برنامه های NHS می شود
پس از شتاب کار از راه دور ، در اینجا چالش بعدی CIO پیش می آید
تحول دیجیتال چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید
تحول دیجیتال: وقت آن است که آینده ای را که می خواهیم اختراع کنیم (TechRepublic)
طبق آژانس ملی دیجیتال سازی سیستم بهداشتی و درمانی gematik ، با این حال ، این تغییر به ابزارهای دیجیتال در سیلو انجام شده است ، در نتیجه عدم همکاری بین متخصصان و سازمان های مختلف ، و همچنین عدم رعایت امنیت مناسب و استانداردهای حفظ حریم خصوصی برای آنچه که احتمالاً اطلاعات بیمار بسیار حساس است.

به همین دلیل است که gematik به ماتریکس روی آورد ، یک پروژه منبع باز که برای اجازه دادن به سازمانها برای استفاده از ابزارهای ارتباطی خود طراحی شده است. کاربران Matrix می توانند به جای اعتماد به برنامه های موجود از قبل ، به API منبع باز و SDK منبع باز برای iOS ، Android و وب دسترسی داشته باشند تا چت روم ها ، کنفرانس ویدئویی و پیام رسانی فوری خود را توسعه دهند.

اولین بار نیست که دولت آلمان ماتریکس را برای اداره خدمات عمومی در سراسر کشور انتخاب می کند. سال گذشته از این شرکت تازه تأسیس خواسته شد تا ابزار همکاری برای 500000 کاربر در سیستم آموزشی در ایالت های شلسویگ-هولشتاین و هامبورگ را فراهم کند.

این بار ، gematik از Matrix برای ساخت TI-Messenger ، استاندارد جدیدی برای پیام رسانی فوری در سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان استفاده خواهد کرد. صنعت مراقبت های بهداشتی قادر خواهد بود با استفاده از TI-Messenger طیف گسترده ای از برنامه ها را برای استفاده از سازمان های بهداشتی و متخصصان ایجاد کند - و همه آنها با یکدیگر همکاری می کنند.

Gematik پیش بینی می کند که بین 15 تا 20 برنامه تعمیرات موبایل و گوشی آیفون  در پشت TI-Messenger ساخته شود تا کاربران بتوانند نیازهای ارتباطی روزانه خود را انتخاب کنند ، برنامه هایی که پس از تأیید اعتبار ایمن در دسترس هر ارائه دهنده خدمات بهداشتی و حرفه ای قرار خواهند گرفت.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم نظارت و مدیریت بهتر داده های حساس است. همه سرورهای شبکه به طور موثری در آلمان میزبانی می شوند ، یا در مراکز داده فروشنده برنامه یا در زیرساخت های خود م institutionsسسات بهداشتی.

ماتریکس همچنین متعهد شده است که برای محافظت بهتر از داده ها ، رمزگذاری انتها به انتها را به عنوان روش پیش فرض در تمام سرویس های ساخته شده در بالای سیستم عامل تعبیه کند.

متیو هاجسون ، بنیانگذار ماتریکس در یک پست وبلاگ گفت: "بنابراین هر سازمان و فرد مالکیت و کنترل کامل داده های ارتباطی خود را حفظ می کند - در حالی که می تواند آن را به طور پیش فرض در سیستم مراقبت های بهداشتی با رمزگذاری پایان به پایان به اشتراک بگذارد. اعلام قرارداد جدید

زیربنای بیانیه ماموریت این شرکت ، هدف دور شدن از محبوب ترین ابزارهای همکاری دیجیتال امروزی است ، که به گفته بنیانگذاران ماتریکس ، در مورد حریم خصوصی و امنیت کاربران نیاز به امتیازات عظیم دارند.

در حال حاضر بسیاری از سازمانها برای مهمترین ارتباطات خود به سیستم عاملهای متمرکز ، که اغلب در ایالات متحده میزبانی می شوند ، اعتماد می کنند - اما کنترل بسیار کمی بر نحوه پردازش داده های آنها دارند.

ماتریکس با دادن ابزارهایی برای ایجاد شبکه های ارتباطی خود - به گونه ای ، درست مثل هر کسی که در حال حاضر می تواند وب سایت خود را در اینترنت ایجاد کند ، خود را به عنوان جایگزینی برای آنچه بنیانگذاران این شرکت به عنوان نوعی قفل فروشنده توصیف می کنند ، نشان می دهد.

این ایده در میان بسیاری از مشتریان طنین انداز است و تعداد کاربران ماتریکس با سرعت بیشتری در حال افزایش است. در طول بحران COVID-19 ، این شرکت تقاضای ده برابر افزایش یافته است و اکنون 30 میلیون کاربر را به خود جلب کرده است. سیستم عامل منبع آزاد ماتریکس توسط دولت فرانسه برای ساخت Tchap استفاده شد ، برنامه ای که اکنون کارمندان برای برقراری ارتباط به جای تلگرام و واتس اپ از آن استفاده می کنند.

Gematik ، به نوبه خود ، تأیید کرده است که در حال حاضر کار برای ساخت شبکه ارتباطی جدید کشور برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در حال انجام است. اولین سازگار با ماتریس انتظار می رود برنامه ها تا سه ماهه دوم سال 2022 مجوز بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد