تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

کاربران مشکلات کارت SD را در مک بوک پرو جدید گزارش می دهند

بر اساس چند گزارش کاربر، برخی از کارت‌های SD شناسایی نمی‌شوند، برخی دیگر اصلاً خارج نمی‌شوند. اما ما نمی توانیم این موضوع را دوباره بسازیم.

پس از گزارش‌هایی در پایان نوامبر مبنی بر اینکه برخی از کاربران متوجه می‌شوند که   حذف اپل آیدی مک بوک و آیپد به صورت دائم M1 Max MacBook Pro آنها شارژ نمی‌شود، اکنون برخی از دارندگان مک‌بوک پرو جدید مشکلاتی را در مورد عدم خواندن برخی از کارت‌های SD توسط Mac جدید خود گزارش می‌کنند.


ما این را آزمایش کرده‌ایم و هنوز نتوانسته‌ایم آن را بازتولید کنیم (برخی از آزمایش‌ها با انواع کارت‌ها و مارک‌های دیگر هنوز در انتظار هستند). با این حال چندین کاربر نشان داده اند که برخی از کارت های SD شناسایی نمی شوند و نمی توان به آنها دسترسی داشت، برخی فقط با تردید شناسایی می شوند، برخی دیگر سرعت انتقال بسیار پایینی دارند، برخی باعث خرابی Finder می شوند و تعدادی از آنها اصلاً بیرون نمی آیند و فقط با خطا


گزارش‌هایی که در فروم MacRumors هستند، تأیید نمی‌کنند که آیا این مشکل بیشتر بر تولیدکنندگان یا ظرفیت‌های خاص تأثیر می‌گذارد. یکی از کاربران هنگام استفاده از کارت های ساندیس (XC و HC) که در دوربین خود فرمت کرده است، مشکل را گزارش می کند.


به گفته افراد آسیب دیده، اپل از این مشکل آگاه است و قول به روز رسانی نرم افزاری را داده است. اما برخی از کاربرانی که مک‌بوک پرو خود را تعویض کرده‌اند، گزارش می‌دهند که بعد از آن مشکل دیگری وجود ندارد، بنابراین ممکن است به دلیل سخت‌افزار باشد.


با وجود این، ما هنوز فکر می کنیم که مک بوک پرو 14 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی ماشین های فوق العاده ای هستند. نظرات ما را اینجا بخوانید: مک بوک پرو 14 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد