تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

بررسی Realme Buds Air 2

معرفی
اگر به دنبال هدفون های استریو بی سیم واقعی و مقرون به صرفه هستید ، به Realme Buds Air 2 نگاهی بیندازید. این گوشواره ها و یک لیست طولانی از موارد درست به سختی مشکلی دارند.

با 49.99 یورو / 3،299 ریال (به طور منظم کمتر) ، لیست کاملی از جوانب مثبت دریافت می کنید - لغو نویز فعال ، 25 ساعت زمان پخش ، بلوتوث 5.2 ، حالت بازی با تأخیر کم ، تشخیص سایش ، فاکتور فرم جمع و جور و بیشتر از همه - صدای عالی

جعبه گشایی و ویژگی ها
Realme Buds Air 2 با یک کابل USB-A به USB-C ، 2 جفت نوک لاستیکی اضافی (S / M / L) و قاب ارائه می شود.

جوانه ها خودشان در گوش هستند و بهتر از مثلاً طراحی گوش باز مانند Huawei Freebuds 4 یا نسل 2 Apple AirPods ، بهتر می توانند صدای خارج را جدا کنند.

با رفتن هدفون های TWS ، این ها از جمله جمع و جورتر و بدون مانع هستند. آنها همچنین در میان معدود گوش های زنانه هستند که به خوبی گوش های مردانه هستند.

هر جوانه دارای سنسورهای تشخیص هوشمند است که هنگام بیرون آوردن جوانه ها از گوش خود ، هرچه روشن باشد مکث می کند. هنگامی که جوانه ها دوباره قرار گرفتند ، صدا مجدداً شروع به کار می کند.

طرفداران تمرین از امتیاز IPX5 جوانه ها قدردانی خواهند کرد ، این بدان معنی است که ضد عرق هستند و کمی باران را تحمل می کنند و مشکلی نیست. فقط یادتان باشد که کیس را خشک نگه دارید.

صحبت از این مورد است که دارای یک دکمه تنظیم مجدد و یک پورت USB-C برای شارژ است. شارژ بی سیم وجود ندارد ، اما نباید انتظار آن را با این قیمت داشته باشید.

پرونده همه مشکی و براق است. بسیار مستعد اثر انگشت است و هر چند روز یک بار چرب و چرب می شود. شکایت جزئی دیگری که داریم این است که چقدر سخت است جوانه ها را بیرون بیاورید - آهن ربا های نگهدارنده جوانه ها در محفظه قوی هستند و به سختی جایی برای گرفتن و بیرون کشیدن آنها وجود دارد.

برنامه Realme Link محلی برای کنترل Realme Buds Air 2 است. اما مراقب باشید که هنگام پیکربندی برنامه محلی را برای فروش Buds Air 2 انتخاب کنید ، در غیر این صورت در لیست دستگاه های پشتیبانی شده نشان داده نمی شوند.

Buds Air 2 از جفت سریع Google با تلفن های Android پشتیبانی می کند. وقتی آنها را متصل می کنید ، برنامه Realme Link یک ویجت را با باتری قاب و هر جوانه نشان می دهد.

اینجا جایی است که می توانید بین حالت عادی ، حالت لغو سر و صدا و شفافیت که به طور خودکار توضیح داده می شود ، جابجا شوید ، که صدای محیط اطراف شما را تقویت می کند بنابراین می توانید بدون از بین بردن جوانه ها با آنها یا افراد تعامل کنید.

با گزینه های Bass Boost + که موسیقی را به یک ظرف غذا تبدیل می کند ، می توانید از چه نمایه صوتی استفاده کنید. روشن ، که باعث پایین آمدن پایین می شود و میانه ها و بلندی ها را بالا می برد ، در نتیجه هیچ صدای غرش و صدای جیر جیر می آید و Dynamic ، که باید بصورت پیش فرض از آنها استفاده کنید.

Realme Link به شما امکان می دهد کنترل شیر برای هر جوانه را شخصی سازی کنید. به طور پیش فرض می توانید برای پخش / مکث ، دو ضربه سریع بزنید ، برای آهنگ بعدی سه ضربه بزنید و هر دو جوانه را فشار دهید تا بین حالت ANC و حالت شفافیت تغییر کند. اما این برنامه به شما امکان می دهد کنترل های سفارشی را برای هر جوانه تنظیم کنید ، بنابراین می توانید با دوبار فشار دادن روی جوانه سمت چپ ، به مسیر قبلی برگردید و برای مسیر بعدی ، راست را دو بار فشار دهید.

اکنون به قدرت فوق العاده Realme Buds Air 2 - تقویت کننده میزان صدا رسیده ایم. وقتی آن را روشن می کنید ، با هشدار احتمالی آسیب شنوایی روبرو می شوید و اگر آن را بپذیرید ، Realme Buds Air 2 به بلندترین گوشهایی که شنیده اید تبدیل می شود.

مطمئناً ، در اکثر آهنگ ها اعوجاج آشکار می شود ، اما حجم زیاد این جوانه ها در این حالت دیوانه کننده است. به عنوان یک قدرت فوق العاده فکر کنید که نباید هر روز از آن استفاده کنید ، اما در صورت نیاز به آن نیاز دارید.

Realme Buds Air 2 با بلوتوث 5.2 ارائه می شود که کمی بهتر از گوش های TWS دیگر Realme است. حالت بازی نیز وجود دارد که امکان انتقال 88 میلی ثانیه با تاخیر کم را در جلسات بازی فراهم می کند. باید آن را در برنامه فعال کنید.

کیفیت صدا ، لغو نویز فعال و عمر باتری
Realme Buds Air 2 دارای درایور صدای 10 میلی متری "Bass Boost" است که صدای با کیفیت را امکان پذیر می کند. من جوانه ها را در حالت دینامیکی آنها آزمایش کردم که بهترین تعادل را به همراه داشت.

شما می توانید انتظار صدای دلنشین باس و نیمه سنگین را داشته باشید که برای این نوع محصولات معمول است و این چیز بدی نیست. میزان صدا و شخصیت بسیار زیادی در صدای منتشر شده از Buds Air 2 وجود دارد.

میانه ها و بلندی ها بیشترین غلبه را دارند و می توانند در آوازهای خاص با حداکثر میزان صدا کمی غالب شوند. باس کاملاً کنترل شده و محجوب است. تحت هیچ شرایطی نباید حالت Bass Boost + را فعال کنید زیرا تعادل را از بین می برد و به صدای ناخوشایند و غوغایی منجر می شود.

وقتی صحبت از دوره های طولانی پوشیدن می شود ، Realme Buds Air 2 بهترین گوش هایی است که این داور تست کرده است. آنها بسیار سبک هستند و بدون اینکه منجر به درد ناشی از استفاده طولانی شود ، ایمن می نشینند.

همراه با کیفیت عالی میکروفون ، سهولت و راحتی استفاده از آن Realme Buds Air 2 را برای تماس های تلفنی عالی کرده است.

لغو نویز فعال حداکثر 25dB ارزیابی می شود - این تنها مکانی است که Realme Buds Pro Air 2 را شکست می دهد ، زیرا تا 35dB درجه بندی می شود.

Buds Air 2 به تراشه سفارشی R2 خود متکی است تا صداهای فرکانس پایین را کاهش دهد مانند صدای موتور در قطار ، هواپیما یا اتوبوس یا فن. نتیجه خیلی چشمگیر نیست. تغییر بین ANC و حالت طبیعی منجر به کاهش محسوس صدا در ابتدا می شود ، اما به هیچ وجه به اندازه برخی جوانه های ANC دیگر که آزمایش کرده ایم موثر نیست.

حتی سر و صدای ثابت مانند خلأ در روز شنبه نیز عمدتا قابل شنیدن است. من این تست را در جایی انجام می دهم که انگشتانم را به آرامی به گوش های خود می مالم - اگر صدا را به اندازه کافی خوب می شنوم ، پس لغو صدا خیلی مثر نیست. من آن را با چیزی مانند AirPods Pro یا Galaxy Buds Pro سامسونگ و نه Sony WF-1000XM4 نمی شنوم. اما قیمت همه آنها چهار برابر Realme Buds Air 2 است ، بنابراین مقایسه منصفانه ای نیست.

بگذارید این را رها کنیم - ANC در کاهش صدا موثر است ، فقط تا جایی که قابل توجه باشد.

عمر باتری بسیار عالی است. با خاموش کردن ANC ، من بیش از 5 ساعت پخش مداوم موسیقی با صد در صد صدا داشتم. Realme ادعا می کند تا 5 ساعت با ANC خاموش و کیفیت AAC روشن در 50٪ حجم ، که من از 100٪ حجم بالاتر است - چشمگیر است.

این مورد جوانه ها را تقریباً دو برابر از هیچ چیز کامل پر کرده و خود در مدت زمان 1 ساعت و نیم شارژ می شود.

آیا باید Realme Buds Air 2 را بخرید؟
هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نباید. اینها بهترین جوانه های آزاد شده Realme هستند. آنها عالی به نظر می رسند ، صدای آنها بسیار بلند است و دارای حالت بلند شدید هستند. آنها همچنین در میان راحت ترین جفت TWS های داخل گوش هستند و می توانند ساعت ها ادامه دهند.

اما مهمتر از همه Realme Buds Air 2 بالاتر از درجه پرداخت آنها است. آنها ارزان تر از Realme Buds Pro هستند و در بیشتر موارد کیفیت بهتر و ویژگی های بهتر را ارائه می دهند.

آنها همچنین با جفت های محافظ گوش TWS بسیار گران تر قابل مقایسه هستند. برای کاربر عام ، کسی که از کیفیت صدای خوب و لیستی از ویژگی های مفید برخوردار است - Realme Buds Air 2 از هیچ نظر ناامید کننده نیست.

یک انتخاب خوب برای یک قیمت عالی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد