تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

تازه های صنعت موبایل

معرفی تکنولوژی های الکترونیک و موبایل

Mony Mist - کوچکترین بررسی عملی گوشی های هوشمند 4G

معرفی
در دنیایی که تلفن های هوشمند هر روز بزرگتر و بزرگتر می شوند ، یک شرکت تصمیم گرفت مخالفت کند و آنچه را که کوچکترین تلفن هوشمند 4G ادعا می کند ، راه اندازی کند. با Mony Mint دیدار کنید - اندازه کوچکی ، اما قول تعویض کامل تلفن شما را می دهد و در عین حال چند دلار هم صرفه جویی می کنید.

این تلفن در نهایت با Android Pie راه اندازی خواهد شد ، اگرچه واحد اولیه پیش از عرضه ما نسخه بسیار قدیمی Android Marshmallow 6.0 را اجرا می کرد. این ما را از انجام یک بررسی سریع منصرف نمی کند زیرا اندازه این گوشی بیشتر از ارائه جدیدترین و بهترین ویژگی های Android است. و اینطور نیست که Android 9.0 به هر حال به روز باشد.

مشخصات Mony Mist:
بدنه: 89.5 x 45.5 x 11.5 میلی متر ، 75 گرم رنگ سیاه.
صفحه نمایش: 3 اینچ LCD ، وضوح 480x854px ، نسبت ابعاد 16: 9 ، 270ppi.
چیپ ست: Mediatek MT6735: CPU چهار هسته ای (4x1.3 گیگاهرتز Cortex-A53) ؛ پردازنده گرافیکی Mali T720.
حافظه: 32 گیگابایت حافظه داخلی ، 3 گیگابایت RAM ، بدون اسلات میکرو SD.
سیستم عامل / نرم افزار: Android 9 (تبلیغ شده).
دوربین ها: اصلی: 13 مگاپیکسل؛ جلو: VGA
ضبط ویدئو: دوربین عقب: 480p ، EIS ؛ دوربین جلو: 480p.
باتری: 1250 میلی آمپر ساعت.
متفرقه: پورت USB-C ، اسلات دو میکرو سیم کارت.
Mony Mist در حال حاضر با قیمت 99 دلار برای حامیان مختلف اولیه هر چند سیستم عامل تأمین مالی جمعی در دسترس است ، اما قیمت خرده فروشی رسمی 150 دلار خواهد بود.

ارزان تر از Palm است ، اسمی که زنگی به صدا در می آورد و TCL دو سال پیش با آن تلفن کوچک خود را آورد.

در اینجا فقط یک گزینه ذخیره سازی وجود دارد - 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، بدیهی است بدون اسلات کارت های microSD. ما نمی توانیم کسی را ببینیم که ویدیوهای بزرگ 4K را روی این تلفن بارگیری کند یا از دوربین آن بیش از حد استفاده کند بنابراین فضای محدود نباید مسئله بزرگی باشد.

به اندازه کافی جالب توجه است که سینی کارت جای دو سیم کارت میکرو (و نه نانو) را دارد که به تنهایی یک کار چشمگیر است.

وضوح صفحه نمایش ممکن است فقط 480p باشد ، اما صفحه لمسی کاملاً پاسخگو است و حتی آنهایی که انگشتان بزرگتری دارند ، لزوماً سریع می توانند تایپ کنند. حال بیایید بیشتر به تجربه اصلی تلفن هوشمند بپردازیم.

طرح و اندازه
این تلفن ممکن است از نظر ارتفاع و عرض کوچکتر باشد اما به هیچ وجه به اندازه دستگاه های مدرن نازک نیست. ضخامت آن 11 میلی متر است و نصف میلی متر اضافی برای ضربه دوربین دارد. یک دکمه روشن / خاموش در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ و یک پورت USB-C درست در بین دو مشبک بلندگو در پایین قرار دارد.

با این حال ، آنها در درجه اول برای زیبایی هستند - بلندگوی واقعی در گوش است و برای چنین بسته بسته ای نسبتاً بلند است. طراحی کلی یادآور یک دستگاه اپل است ، به ویژه با لبه براق به نظر می رسد فلزی در اطراف تلفن.

رندرهای تلفن ممکن است کسی را گمراه کنند که آیفون 4 است و مونی حتی از شباهت ها دور نمی شود و می گوید Mist از استیو جابز الهام گرفته است و ادای احترام به بنیانگذار فقید اپل است.

قابلیت استفاده
اولین س thatالی که مردم با دیدن تلفن به ذهن می رسند "چرا" است. چرا اینقدر کوچک است؟ خوب ، مونی می گوید این "پاسخ نهایی به هر شرایطی است که استفاده از یک تلفن اصلی گران قیمت ناخوشایند باشد".

به گفته مینت ، یکی از این سناریوها هنگام دویدن است. ما یک دونده مشتاق در تیم خود داریم که به تازگی از مسابقات جهانی Skyrunning در رشته کوه های آلپ ایتالیا برگشته است ، بنابراین به طور طبیعی از او خواسته ایم که در این مورد تخصص کسب کند.

برای انجام فعالیت های تناسب اندام در فضای باز ، مه بسیار آسان است. اندازه و وزن آن ممکن است باعث شود فراموش کنید حتی یک تلفن هوشمند نیز روی خود دارید. واحد ما هنوز در حال توسعه است ، اما ما کاملاً مطمئن هستیم که پس از شروع حمل و نقل با سیستم عامل مناسب ، قادر خواهد بود مسیرهای دوچرخه سواری و دوچرخه سواری را مانند سایر تلفن های هوشمند با GPS ردیابی کند.

در کل وضعیت فعالیت تناسب اندام یک اشکال وجود دارد - اگر می خواهید آهنگی را تغییر دهید ، به شخصی پیام دهید یا کاری را انجام دهید که نیاز به کوچکترین توجه داشته باشد ، باید در گرمای لحظه ای متوقف شده و روی صفحه کوچک متمرکز شوید. این امر باعث از بین رفتن هرگونه سوابق شخصی و ایجاد اختلال در حرکت می شود ، و تمام فضای ورزشی را از بین می برد.

اندازه تلفن در سفرهای کاری بسیار مفید است. همه ما غالباً کیف های بزرگی برای لپ تاپ ، شارژر ، کابل ، اسناد ، ضد عفونی کننده های دست ، عینک و لوازم جانبی دیگر به همراه داریم. داشتن یک گوشی هوشمند بزرگ در این وضعیت نابسامان دردسر است ، اما با وجود Mony Mist حداقل از این مزاحمت جلوگیری می شود.

سخت افزار و عملکرد
چیپست Mediatek MT6735 در این مرحله هفت ساله است و تقریباً از یک نیروگاه است که این روزها می توان پیدا کرد. این کار به شما امکان می دهد یک ایمیل یا برنامه تقویم را بررسی کنید ، فیلم ها را با کیفیت 1080p پخش کنید و به شبکه های Wi-Fi و 4G متصل شوید. Wi-Fi فقط در استاندارد 802.11n کار می کند ، در حالی که بلوتوث به 4.0 محدود می شود.

دلیلی وجود دارد که مشخصات بسیار عقب مانده است - سخت افزار قدرتمندتر به باتری بزرگتری احتیاج دارد و ما نمی توانیم این ویژگی را در این نوار تلفن داشته باشیم. با وجود آنچه که در طراحی پشت نشان می دهد ، دیگر جایی برای چهار دوربین وجود ندارد. فقط یک تیرانداز با سنسور 13MP وجود دارد. محافل دیگر فقط از لنزهای دوربین واقعی تقلید می کنند. دوربین جلویی دارای سنسور VGA (0.3MP) ناخوشایند است.

حکم
Mony Mist یک وسیله خوب است که اگر از گفتگوهای مربوط به آب و هوا خسته شده اید ، یک نقطه صحبت عالی خواهد بود. با این حال انتخاب یکی برای استفاده واقعی کمی پیچیده تر است. دلیل خوبی وجود دارد که این روزها تلفن ها به طور فزاینده ای بزرگ شده اند و چرا آیفون 12 مینی فلاپ می شود - سبک های زندگی مدرن دیجیتال ما فقط به یک صفحه نمایش بزرگ ، چیپست قدرتمند و باتری بزرگ نیاز دارند.

با این حال ، اندازه کوچک آن را به ابزاری ایده آل برای موارد خاص استفاده تبدیل می کند - بیشتر در مواردی که شما نیاز به قطع اتصال دارید ، اما هنوز هم می خواهید در موارد اضطراری قابل دسترسی باشید.

هنگامی که واقعاً می خواهید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و نه اینکه نیمی از وقت خود را صرف پیمایش در فیدهای شبکه های اجتماعی کنید ، این وسیله عالی است. یا اینکه برای دویدن بیرون بروید ، در حالی که واقعاً قصد ندارید از تلفن فراتر از پذیرش هرگونه تماس اضطراری استفاده کنید.

همچنین برای رفتن به ساحل می تواند عالی باشد ، جایی که قیمت بسیار پایین آن به این معنی است که حتی اگر به آن صدمه بزنید ضرر بدی نخواهد داشت.

اگر به نظر می رسد هرکدام از شما به نظر می رسد ، ارزش بازدید از صفحه Kickstarter Mony Mist را دارد.


منبع مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد